Ամփոփիչ աշխատանք բառագիտությունից
(Յուրաքանչյուր առաջադրանքի համարնախատեսվում է 0.5 միավոր։ անգամանուշադրության սխալի դեպքում տվյալառաջադրանքի համար միվոր չի տրվում)
1. Լրացրու բաց թողած տառը (տառերը), կրկնակ բաղաձայնը կամ երկհնչյունըորտեղ հարկավոր է.
Գոմեշ, մթնկա, լուսնկա, որթակոտոր, զարթուցիչ, նշդարենի, հանդիպակաց, հովասուն, ընդդիմակաց, օրորել, առէջաթել, հոգեվիճակ, կարեվեր, ակնթարթ, միջօրե, ճրագալույց, ծեծկռտուք, աքցան, աքսոր, հովվերգություն, Աքիլլես, հելլենական, Սեթրակ, ճտքակոշիկ, հեղեղատ։
2. Բառերը գրիր առանց փակագծերի՝ միասին, անջատ կամ գծիկով
Հարավարևմտյան, սերնդեսերունդ, հինգից յոթ, չորս գլխանի, կուժկոտրուկ, բառգիրք։
3. Խմբավորիր բառերն ըստ հոմանիշների։ Քանի՞ բառ հոմանիշ չունի այս շարքում։
նիրհել, ննջել, քնել, մրափել,
վախենալ, երկյուղել, զարհուրել,
տխմար, տգետ, բթամիտ,
փոս, վիրապ, խրամատ,
սրդողել,
վեմ
ողորմելի
4. Ընտրիր դաժան բառի հոմանիշները.
Սինլքոր, անագորույն, ժանտ, դժնի, դժկամ, դժխեմ, բիրտ, անողորմ։
5. Տրված բառացանկից առանձնացրուհոմանիշային զույգերը.
անթաքույց, բացահայտ,
վեհանձն,
ճաշկերույթ, հրավերք,
հեղհեղուկ,
տմարդի,
հեղեղատ։
6. Տրված շաքից առանձնացրու պերճ բառիհականիշները.
անշուք, հասարակ, պարզ։
7. Առանձնացրու հականիշների զույգերը.
Աստիճանաբար- Միանգամից
Անվարժ- Փորձառու
Լավ- հոռի
Միշտ- Բնավ
Սեր (չունի)
Ատելի (չունի)
8. Առաջին շարքի բառերի դիմաց 2-րդ շարքից ընտրիր և գրիր բացատրությունները. Հածել- դեգերել
Հեծել- տառապել
Հեծկլտալ- հեկեկալ
Հեծնել- ձի նստել
9. Ո՞ր դարձվածքի իմաստն է սխալ բացատրված.
բերանը ջուր առնել –չխոսել
կյանքի ընկեր-միասին երկարճանապարհ գնացող
դանակը ոսկորին հասնել -համբերությունը հատնել
հոգու հետ խաղալ -ձեռ առնել
10. Քարը փեշից թափել դարձվածքին ո՞ր իմաստը չի համապատասխանում.
ա) չհակառակվել, զիջել
բ) չհամառել
գ) անհաջողությունից խուսափել
դ) համաձայնության գալ
11. Ո՞ր նախադասությունների մեջբառագործածության սխալ կա (ընդգծիրսխալ օգտագործված բառերը).
ա)Ուժեղ աղմուկից հանկարծակիի գալով՝ մոտեցավ լուսամուտին։
բ) Ավանդության համաձայն՝ վառելիքիդեզը վերածվել է քարե ամրոցի։
գ) Ակնոցի վրայից աչքերը հառնեց դիմացընստած մարդկանց։
դ) Առվի մեղմ կարկաչյունը հանգստացնումէր հոգնած նյարդերս։
ե) Ինչ վերաբերում է կրթաթոշակին, այդհարցին դեռ կանդրադառնանք։
զ) Իր վատ արարքի համար նա մեղանչեցընկերոջ առաջ։
12. Ընդգծիր այն բառերը, որոնք համանունունեն.
գայլուկ, ցանցկեն, բալ, լալ, խեթ, տուն,շուտափույթ, բարձիչ, , թույլ։
13. Ընդգծիր այն բառերը, որոնցումինքնուրույն գործածություն չունեցողարմատ կա.
սիրասուն, անողջախոհ, նետահարում,լուսաշող, , բծախնդիր, քաջազն, չունևոր, զառամյալ, խցիկ, կառապան։
14. Ընդգծիր պարզ բառերը.
արագիլ, հրավեր, արձան, գոմեշ, գեղարդ, բարակ, ամրակ, բողոք, զարմիկ, դադար, գալար, հանդարտ, կաղամբ, հարուստ, կորուստ, պատում։
15. Ընդգծիր բարդ բառերը. առաջնեկ, քննադատ, հախճապակի, փոխըմբռնում,ախորժալուր, տանտիկին, ձեռնարկ, հոգեթով, ամենուր, ձեռնասուն, շքամուտք, ինչքան, մշտապես, որտեղ, այսօր։
16. Ընդգծիր մեկից ավելի ածանց ունեցողբառերը.
անմնացորդ, համաստեղություն, երկնային, փախստական, ընդունելի, պարունակ, թարգմանչություն, հայրենիք, հարգանք, խորհրդական, ենթաշրջան, ձեռնարկություն, թերագնահատում,հակոտնյա, նախանձելի, բանտարկյալ։
17. Ընդգծիր բարդածանցավոր բառերը.
ձեռնտու, վարկառու, աչառու, զրպարտիչ, գործարանատեր, վիրակապարան, աչքաբաց, ավտոկայան, , տարրալուծում, լեզվաբանություն, հայազգի, թռչնաբուծարան, ուրվապատկեր, բնակատեղի, հեռուստացույց։
18. Տրված բառերի բառակազմականվերլուծություններից ո՞րն է սխալ.
ա) խմբագրել= խումբ+ա+գիր+ել
բ)խճանկար= խիճ+ա+նկար
գ) տարորոշել= տար+որոշ+ել
դ) հակառակորդ = հակ+առ+ակ+որդ
19. Բառակազմական վերլուծությանենթարկիր տրված բառերը.
ա) առաջնություն- առ+աջ+ին+ություն
բ) հետախուզել-հետ+ա+խույզ+ել
գ) հետաքննչական-հետ+ա+քնին+իչ+ական
դ) հայելազարդ-հաել+ա+զարդ
20. Ընդգծիր հապավումները.
ժողդատարան, զինծառայող, ուսխորհուրդ, շինջոկատ, նորընտիր, կուստոմս, քաղբանտարկյալ, պետպատվեր, ուսմասվար, մարզկենտրոն, գրապահոց, սոցհարցում, բանավան, շինհրապարակ,պետեկամուտ։
Комментариев нет:
Отправить комментарий